maandag 17 november 2008

Support your local barista


De koning van het espresso apparaat, de schepper van het ultieme schuim en grootmeester in de 'Latte Art', dat zijn een paar van de skills die een barista moet beheersen. In Utrecht zit een filiaal van de Brandmeester's keten. Voor mij de enige plek waar ik nog koffie haal, ziek lekker cappuccino en service met een smile. Fuck de Koffie crack Company, die boys weten niet wat koffie is. Momenteel volg ik Angelo de Weerd, één van de medewerkers van het Utrecht filiaal. Ik kwam er pas achter dat deze boy al eerder in Trouw heeft gestaan met een interview, lees het artikel hier.

Bovenstaande foto is een voorproefje van wat je in de winkel kan verwachten (door Angelo) en een foto uit mijn serie. Als je in Utrecht bent zeker even heen gaan en anders gewoon dat filiaal in Amsterdam.

Utrecht
Korte Jansstraat 5
3512 GM Utrecht

tel. 030-2306160
fax. 030-2306169


Amsterdam

Van Baerlestraat 13
1071 AM Amsterdam


tel. 020-5720811
fax. 020-5720815

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja hoor! latteart fo sho!
brandmeester's heeft ook nog een filiaal in haarlem overigens! =)

Unknown zei

die gast van die latte art schijnt een kleine lul te hebben!