zondag 18 mei 2008

Het duurde even

Maar hier ben ik weer, drukke weken want 27 mei heb ik mijn toelating fotografie aan de KABK en daar moet natuurlijk veel voor gebeuren, dat is waarom er op het moment weinig updates zijn, maar na de toelating gaat die stadsnomade weer zwerven tot hij een ons weegt.

Een goede vriend van me is betrokken bij 'Tongue-in-cheek', een nieuw crossmedia project . Wat precies de bedoeling is is mij nog niet duidelijk aangezien het project gehuld is in een waas van duisternis, maar het lijkt een fictie project te zijn waar werkelijkheid en fantasie in elkaar over dreigen te lopen. De bumper ziet er in ieder geval erg rauw uit en als ze deze toon doorzetten dan ben ik erg benieuwd hoe het eindresultaat er uit zal zien.



Om wat naamsbekendheid te krijgen organiseren ze 26 juni een promo feest in Club 8 onder de naam 'Tic' met Boomhuisdromers (elektropoezie), Consequent (Hiphop) en Brent Roozendaal (House). Support die boys en kom even langs.

Geen opmerkingen: