maandag 21 april 2008

Exposeren is het nieuwe graffiti spuiten

Vandaag twee toffe exposities zodat je weer lekker cultuur kan snuiven, intelectueel doen bij vrienden en je moeder is ook nog eens trots op je.


Afgelopen donderdag was de opening van de expositie Pre-accelerator in Den Haag, niet de minste expositie, want mijn fotografie lerares Isabella Rozendaal deelt daar haar werk met de rest van de wereld. Verder zullen ook Marleen Sleeuwits (erg vet), David Elshout en Pierre Derks te zien zijn.


Bij de tweede expositie zit ook een bekende van me, één van die snelle jongens van dat toffe grafischontwerp en meer bureau Jules David. De expositie heet Dexpo en gaat over die tijd dat skateboarden nog gemeengoed was en de herrineringen daar aan. Ik heb ze niet want ik kon nog geen drie seconden op zo'n plank staan, maar het was te gek om te zien. Naast mijn maat Julien Rademaker doen ook Miktor & Molf, Jeroen Smeets, Paul Wasabi, David Bennewith, Paul Swagerman, Demian, Jesse Noordegraaf, Billy Pols en Pieter Wackers mee. Leuk trivia is trouwens dat het mede georganiseerd is door Jan Wicher Emmens, die jongen van dat kekke blog Monobrows.

Genoeg hotlinking voor een jaar dacht ik zo.

Geen opmerkingen: