zondag 23 maart 2008

Paasteringkankercrackpop

Op weg naar Paaspop

Best jongens en meisjes, dat je als fotograaf assistent ook mee naar de ranzige kutklusjes mag was mij niet onbekend, maar dat het zo crap als gister kan zijn dat had ik niet durven dromen. Ok, ik stel me een beetje aan, maar anders is dit natuurlijk niet zo tof om te lezen.

Ten eerste was het in Schijndel, bij Den Bosch. Één keer per uur rijdt er een bus op en neer (1x!!!) en de laatste gaat om 22.45 terug. Niets geen pendelbussen, niets geen bordjes (want het is nog 15 min. lopen van de bus naar het festival) en al helemaal geen ingelicht personeel, want die weten allemaal ook niet hoe ze naar huis komen.

Ten tweede is het festival gewoon kut. Het ziet er van ver ok uit en er was best een nette line-up (o.a. Aux Raus, Sebastian en Busy P), maar bij binnenkomst verdrink je in de modder en word je omver gestampt door de lokale Lonsdale Jugend en ander provinciaal tuig. Er zijn altijd uitzonderingen, maar het was zeldzaam om zulk ongeïnspireerd volk tegen te komen. Iedereen leek op elkaar. Het naarste was nog dat een groot deel van de mensen bleef kamperen. Niet alleen was de camping één groot moeras, ook zou het die avond -7 worden. Go Paaspop.

Wel tof was het om op het podium (naast Aux Raus) te kunnen staan (gaaf zo'n paar honderd man aan je voeten) en lekker met Isabella te hangen, wat altijd leuk is. Don't do paaspop, kids. Ondanks alles is dit trouwens het leukste werk dat ik in tijden gedaan heb, maar klagen is soms zo fijn.

Terug naar huis

2 opmerkingen:

Anoniem zei

haha je kop

julesdavid zei

haha wat een leukerds, ik zou bijna schattig zeggen. liefde