dinsdag 18 maart 2008

G.I. Nooooooo


Als kind speelde ik hele veldslagen met prachtige G.I. Joe figures, geweldorgies waren aan de orde van de dag en een bureau kon zomaar in een berg veranderen (inclusief bunker). Cobra won wel altijd, want ja, Cobra en G.I. Joe zijn als Penotti en Nutella. Die uniformen, het logo en natuurlijk Cobra Commander zijn alles wat ik als kind te gek vond. Maar dit terzijde.

Nu is er weer een matig regisseurtje dat van een mooie herinnering een matig tot slechte film gaat maken. 'G.I. Joe: the movie' zoals het project nu heet, zal geregiseerd worden door Stephen Sommers, vooral bekend van de onfilms 'The Mummy', 'Van Helsing' en 'The Scorpion King'. Daarnaast zijn de eerste namen van de cast al crap. Ik ben niet benieuwd, ik ben bang voor de uitkomst en ben dan ook huiverig voor de volgende comic/game/speelgoed verkrachting. Geruchten gaan dat Sony met een Metal Gear Solid film bezig is, zucht.

1 opmerking:

Anoniem zei

nou, channing tatum vind ik niet zo naar hoor...

G.I. Joe, die heeft nogal niet wat meegemaakt met mijn meisjespoppetjes vroeger. Barbies konden helaas niet, want die waren te groot voor hem ;)