woensdag 21 januari 2009

15 x 10


Utrecht is geen Amsterdam, wel overtreft het Amsterdam in spannende interieur winkels. Tijdens mijn wekelijkse rondje door het centrum besloot ik Vaen aan de Oudegracht even binnen te wandelen. De leukste winkel op het gebied van retro design meubels die ik ken. Ik kwam weer naar buiten met een Hank Kwint 'Surflamp' voor €15,-. Na 3 seconden op google kwam ik dezelfde lamp tegen voor €115,-. Dank je Vaen.

klikken om groter te zien
via: http://www.howaboutout.com/

Hank Kwint is een Utrechtse meubelontwerper die begon met enkel meubels, maar inmiddels alles met interieurs doet. Er zit veel rotzooi tussen, maar de beneden afgebeelde 'Sitcase' zou 20 jaar geleden niet in je studio of loft misstaan hebben.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

yeah de lamp! stylish hoor!! ennuh nog bedankt voor het leiden naar de zwerverspot ik heb ze er toch mooi op gekregen voor twee piek!!

Anoniem zei

whaah hoe kan een meisje nou gijs heten

en borretje, thumbs up ouwe jood, ik ben trots op je!

Boris zei

Zolang Anne een jongensnaam is kijk ik nergens meer van op.

Anoniem zei

Die sitcase is helemaal niet verkeerd. Vooral de drank in de flightcase aan de linkerkant is een leuk detail.

Ander stofje er op (lees: minder dik ruk) en hij zou niet misstaan in een hippe kamer.