dinsdag 23 december 2008

Nostalgie naar gister, een jaaroverzicht: Part 1.


Het jaar zit er zo goed als op, dus heel cliché, een klein terugblik op wat 2008 ons aan muziek bracht. Elke werkdag t/m oud en nieuw wat nummers en alles te beluisteren en/of downen via Zshare. Wat waren voor jullie de hoogtepunten dit jaar, plaats het in de comments!

A.C. Slater - Party like us (Udachi RMX)

Bloody Beetroots - Ill to destroy
Dead Prez - Hip Hop (Diplo RMX)
Diplo - Work is never over
Electric Youth - Replay (Minitel Rose RMX)

1 opmerking:

Anoniem zei

Een van de hoogtepunten van 2008 was het moment dat ik mijn autotelefoon in liet bouwen in mijn BMW. Ik trilde van emotie.

De aanschaf van een MTM Brioni blazer was ook niet verkeerd, net als het binnenhalen van een internationale client.

Maar het absolute hoogtepunt was de film "In the Company of Men" die ik heb gezien op aanraden van onze Stadsnomade himself. Wat een unicum.